Dla kogo są gainery?

mass

Nie tylko sportowcy sięgają po odżywki, które pomagają uzupełnić niedobory węglowodanów, białka, a także innych wartościowych substancji takich jak witaminy czy minerały czyli odżwki typu gainer.  Gainery pomagają one szybciej osiągnąć rezultaty, jakimi jest rozbudowana masa mięśniowa, a także bardzo korzystnie wpływają na zwiększenie mocy, czyli wydolności organizmu. Odżywki takie, które są suplementami urozmaicającymi codzienna dietę to gainery składające się głównie z białka i węglowodanów. Każdy, kto czynnie uprawia dowolna dyscyplinę sportową, może uzupełnić swoją dietę taką właśnie odzywką gainer. Nie ma również żadnych przeciwwskazań do zastosowania gainerów, ponieważ są to produkty wytwarzane z naturalnych składników. W przeciwieństwie do sterydów nie wywołują one żadnych skutków ubocznych. W połączeniu dobrze dobranej i zbilansowanej diety z aktywnością fizyczną dzięki nim możemy o wiele szybciej osiągnąć zamierzone rezultaty. Mogą z nich również korzystać osoby, które pracują fizycznie i takie, które nie mają czasu na regularne posiłki dostarczając sobie odpowiednia dawkę energii.

Jakie są efekty stosowania gainerów?

Większość z nas marzy o pięknej sylwetce, a także o dobrze wyćwiczonych i widocznych mięśniach. Oczywiście wiąże się to z włożeniem mnóstwa pracy oraz wysiłku, ale systematyczność gwarantuje nam zdobycie wymarzonego efektu. Aby jednak efekty przyszły szybciej, a jednocześnie utrzymywały się dłużej, nawet jakiś czas po zakończonym treningu warto skorzystać z suplementów diety, jakimi są gainery. Odżywkę gainer musimy jednak dopasować do potrzeb oraz zamierzonych przez nas rezultatów. Jeżeli zamierzamy schudnąć i pozbyć się szpecącego tłuszczyku na pewnych partiach ciała powinniśmy wybrać odżywkę gdzie jest więcej białka niż węglowodanów, czyli cukrów. Jeśli chcemy utrzymać wagę oraz wygląd na dotychczasowym poziomie musimy zajadać się suplementami, w których jest po równo białka jak i cukrów. Jeżeli natomiast przeszkadza nam to, że jesteśmy zbyt szczupli lub nawet chudzi sięgnijmy po odżywkę z większą zawartością węglowodanów niż białka. Na efekty nie będziemy musieli czekać długo, ważne jednak abyśmy nie pomylili składu i nie osiągnęli rezultatu odwrotnego do zamierzonego.